Follower Cik Syuhadah

Thursday, 9 June 2011

Kami di Kuala Perlis jee


Ehem-ehem . HEHE.
First entry je dah cerita pasal kami ! 
Tak ada maknanya la.
Actly,nk bagitahu yg kami ke Kuala Perlis.
HAHA. Ini bukan first time tw!
Dah berbanyak-banyak time dah.
Cume yg special nye semalam,kami berbuka puasa disana!
KEJAP2!
Bukan kami tau! aku je . HAHA. Beliau tue teman je. 
Tapi, gaya macam org berpuasa je.
Puasa ape!
Makan strawberry celup coklat lg depan aku!
Hampeh! 
Tapi kan.............
Korang tak peliks ke?
Puasa ape bulan-bulan 6 nie.
2 bulan lg baru la puasa.HAHA. 
Aku ganti puasa la ngok.
Baru terhegeh-hegeh nk ganti la nie.
Tinggal 5 hari lagi.
chayok-chayok,syuhadah!

Ini gambar kami di sana!


Cuba tanya siapa ambil gambar kami?
Ce teka. Ce teka.



Smile! 
Hehe . Nasib baik tak nampak gigi tertindih-tindah aku tue.
Credit utk BELIAU.
1 lagi,korang tak bau kedai ke?
HAHA. Tue beg baru la.
Murah jee.



Seriusly,beliau sangat-sangat fotogenik!
1 tahun aku kenal,ingat kn malu-malu ambil gambar.
RUPA-rupanya,SALAH!
Pandai gila berposing-posing.
Kalah aku beb.
Apa-apa pun,credit la utk aku yg pndai jugak ambil gambar.
Angle yg betul menjadi kan gmbar tak cantik,jadi cantik .
Betul tak? HAHA . ;D

Okk la,before aku end.
Special thanks to Nor Azmi yg telah bawa aku jalan-jalan dan berbuka puasa di Kuala Perlis.
iloveyouusomuch,abg.



No comments: