Follower Cik Syuhadah

Thursday, 29 September 2011

Kad Kawin Nabil dan Zira

Salam SEMUA !


Macam biasa sebelum mentelaah buku,aku berblogwalking dulu. Kali nie aku gila excited bila tertengok *HAHA takk boleh blahh tertengok* atau ayat sopan ternampak KAD KAWIN NABIL dan ZIRA. Weh,CANTIKK gila. Memang menarikk gila la. Terpukau aku melihatnyaa *ayat jangan nk skema macam dalam drama petang petang tue* Tp,serius weyy,CANTIK! Lain dari yang lain. Kalau memey dengan Norman dulu,alaa biasa biasa je. Tak ada la menarik tertarik sangat *Sumpah! takk minat gila ngn dyorang*


Ok ok malas cakap banyak. Kasi tengok sendiri la.


TEMA : Kisah Dongeng *bukan stacy*







Ruginyaa takk dapat pergi Nabil ngn Zira kawin. Kat i-city je kud. Dekatt gila dengan rumah aku! *eh macam nabil jemput kau je syuhadah!* Arghhh RUGI!


NABIL ! I MINAT GILAAA DEKAT YOUU! 
SELAMAT PENGANTIN BARU. SEMOGA KEKAL KE ANAK CUCU.




Nota siku : Nanti aku kawin,nak nak macam nie juga la *kau ingat kau artiss ke?* HAHA

No comments: