Follower Cik Syuhadah

Saturday, 12 November 2011

Hari Merapu Meraban sedunia | HAHA

Assalamualaikum SEMUA.


Macam mana hari SABTU anda? Berjalan-jalan kah ? ke Dating kah ? HEHE semestinya saya di rumah 25 JAM walaupun bukan hari sabtu. Hari hari lain pun memang di rumah. Wah ! Macam  perempaun melayu terakhir la pula. OK itu bukan MOTIF sebenar untuk entri kali nie. ** MAAF perenggan pertama lansung tak ada isi penting. HAHA


Barang yg lepas jangan di kenang.Tiba tiba teringat kata kata semangat kumpulan SEPAH ni. HAHA Itukah motif sebenar entri kali nie? OK aku sedang bercanda. LALALALALA


Sedar la , Syuhadah ! Minggu depan balik ARAUSTRALIA a.k.a ARAU,PERLIS. ** Nama nakk gempakk je kann. HAHA OK OK dah sedar sekarang. ** aku TIPU lagi. Kenapa cepat sangat masa itu berlalu ? OH TIDAK ! Puncak Alam kata pergi. Arau kata mari. =..='  Tunggu jap. Minggu depan aku balik ! ** muka takk rela. 


Sedar la , Syuhadah ! kamu sekarang sudah berada di SEM 4. WOWWW ! OK OK dah sedar sekarang. ** aku TIPU kali ke dua. Relaks la. Baru SEM 4. Bukan SEM 6. Dush dush dushhh ** kene tumbuk tampar pipi kiri kanan. OK TERIMA KASIH. MAAF , masih takk sedar. ** muka bahagia.


Sedar la , Syuhadah ! 2012 bakal menjelma kurang 2 bulan lagi. KENAPA dengan 2012 ? ** muka bongkak. LALALALA slabb slab slabbb ** dapat penampar free lagi. OK masih tak berapa nakk sedar. WOWWW ! Tiba tiba kena cekik dan di beritahu 2012 umur aku dah 20 tahun. Eh eh Relakss la ! baru 20 tahun ! Bukan dah 20 tahun. Grrr muda lagi kot. Perubahan umur dari belasan ke puluhan tahun tue PENTING KAH ?


Sedar la , Syuhadah ! Kau akan di tinggalkan 4 hari bermula 14/11-18/11. Duduk la sorang sorang. PADAN MUKA ! OH TIDAK ! HAHA benda tue pun nakk kena sedar ke? Memang takk la.
HEHE tiba tiba terselit. KENAPA ? Alang alang dah terselit , nakk buad speech sikit. BOLEH ?
Untuk Mr. I ,jaga diri yer dalam hutan nanti. Jadi ketua kubu yg terbaikk. Pikul la tanggungjawab anda sebaik yg mungkin. Makan je apa yg ada dalam hutan tue. Last but not least , saya tunggu awak balik yaww ! HEHE


  


Nota Siku : Jom pergi pasar malam. HEHE minggu depan nakk balik ARAUSTRALIA  dah :))

1 comment:

pajong pemalas!!! said...

sebayaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! 19 erkk 2012 2<------- + 0 TUA!!!!!!!