Follower Cik Syuhadah

Thursday, 3 November 2011

K E C E W A

Assalammualaikum SEMUA
  


MOOD : K E C E W A



Ya Allah ,
Begitu hebat kau duga aku,
Satu satu kau tarik kegembiraan aku,
Kau tinggalkan aku kesedihan dan kekecewaan yg terlalu amat pedih untuk aku.

Ya Allah , 
Adakah aku tidak bersyukar atas nikmat yg Kau berikan?
Kalau itu lah penyebab kau tarik segala kegembiraan aku?
Aku akan menawan hati Kau kembali supaya kau berikan aku semula kegembiraan itu.

Ya Allah , 
Aku insan yg lemah Ya Allah.
Aku takk kuat nakk berhadapan dengan ini semua.

Ya Allah , 
Atas segala dugaan yg kau beri,
Beri lah aku kekuatan dan kesabaran untuk terus berdiri dan meneruskan kehidupan aku.
Mudahkan la segala urusan urusan aku selepas ini.
Jauhkan aku dari segala perasaan PUTUS ASA.
Sesungguhnya hanya kepadaMu aku mohon pertolongan.

A M I  N 


Nota Siku : Semua yg terjadi pasti ada hikmahnya. Masih belum terlambat untuk kau perbaiki segalanya. So,aku hadapinya dengan senyuman :)) 


5 comments:

amir aizat said...

be strong girl adaa, hehe

pajong pemalas!!! said...

x smua yg kte hrapkan akan kte dpt dan btul ap yg brlaku ad hikmahnya...
la tahzan....
jika kita tidak putus asa dan sentiasa brusaha pasti Allah akan berikan kemanisan kejayaan kpda kita...x smstinya ap yg awk target dpt skarang mgkin nex sem dan setrusnya..AMIN!!

shafiqabdshukor said...

sabar-sabar..
setiap yang berlaku ada hikmahnya

Amira Anorah said...

La TAhzan dear..Allah uji kita bersebab.. mungkin ade benda yang lagi baik menanti..InsyaAllah :)

Nur Hawani Roslan said...

sweetheart..no matter how bad it is..i'll support u..and insyaAllah i'll help u :) stop crying ok :) syg adda <3