Follower Cik Syuhadah

Saturday, 11 June 2011

Kelantan KALAH? yeepiii ;)) Oppssss..

Sumpah bising gila bilik tv tadi.
Even bilik aku paling hujung (sebelah toilet) *perlu ke sebut? HAHA.
Pun masih dengar kaut gila suara mereka-mereka.
Macam mana la sahabat-sahabat saya yg biliknya sebelah bilik tv tue kn.
Kompem-kompem merana.
Kecian-kecian.

Dah laaa.
Tak mahu komen banyak-banyak pasal kelantan. HAHA.
Tapi,
Macam tak percaya jugak kelantan kalah.
Mesti Tok Guru datang nie.
Tue yg kalah.
Ish! tak baikk la kau nie syuhadah!
Tak ada rezeki namanya tue.
Tak ape la kelantan.
Bagi la peluang kt terengganu kita tue.

T.A.H.N.I.A.H Terenganu !
Makang ikang bayak-banyak la yer.
HAHA. Sumpah tak ada kaitan dengan ikan.
Saja nk tulis loghat ganu.

p/s: Esok Terenganu CUTI ! Sebab menang kan. 
Seriusly, 
Kau memandai je kn,syuhadah! Ngokngek .


4 comments:

Sekamar Rindu said...

kalah Piala FA tak apa....

hehe...

* folo ur blog..

[ afiza* ] said...

I already folo u... ( nyanyi ala2 lagu digi =) )

cik helena said...

pakwe kite kecewa gila,.hahaha

Syuhadah Hamizi said...

tQ yaa sekamar rindu~
sis! tQ follow.
cik helena.. knp frust yg? bf awk player klate ke?