Follower Cik Syuhadah

Friday 17 June 2011

Women Against Violence . Apa pendapat anda?




Actully, 
Ni title untuk assignment aku for this semester.
Untuk pengetahuan readear sekalian.
Ini merupakan title yg keberapa tah untuk my lectuter Madam Surina terima.
Banyak title yg kami pilih telah pun direject oleh Madam.
Finally,saya jumpa title nya menepati cita rasa Madam.
Alhamdullilah.

Assignment aku nie tak la banyak sangat markah nya.
Eventhough 15 marks only.
But,it hard to get a full mark.
Seriusly,
Agak susah.
Banyak sumber yg perlu di cari.
Of course copy cat not allowed.
Plagarism juga sama sekali tidak di benarkan.

Tetapi,
Saya tidak keseorangan. Pasti tidak akan keseorangan okk !
Besides,my beloved Madam.
Saya besama rakan seperjuangan saya,Farah.

Insyallah.
Berkat usaha pasti membuah kan hasil.
Amin



No comments: