Follower Cik Syuhadah

Saturday 27 August 2011

bersama F.A.M.I.L.Y











Ini sedikit gambar yang sempat aku snap masa kat Pizza Hut-Tampin. Seriuslly,sangat seronok bila dapat spend time bersama family tercinta. Lama gila kot tak merasai saat-saat berharga macam nie. Btw,big thanks to my bro sebab support pizza tue. Nanti belanja la lagi yer. Actully,lepas je makan pizza kami kaum-kaum hawa terus pergi ke bazar untuk memcuci mata dan membuang duit. Dapat la 2 helai baju. HEHE. Bukan aku pow mak aku tau. Beliau yg belanja. Mybe beliau kecian kot tgk aku pakai baju yg sama je bila hang out dengan family. Thanks mama ! Jalan punya jalan kt bazar,tibe-tibe terjumpa Didie Alias. Cun gila la dia! Anak-anak dia pun cun macam mak dia. Tp,yang aku ralat sikit dia sombong gila laa. Bukan dia je,anak-anak dia pun sombong. Tak ada budi bahasa lansung. Aku cakap berdasarkan apa yg terjadi pada kami. Apa-apa jela. Yang penting aku enjoy sangat semalam. Ok la all reader. Aku tak boleh nk cakap banyak sangat. KERJA menanti aku kt dapur tue. Jumpa lagi ye wahai sayang-sayang . Love youu All. Byee 

Nota siku : Puasa tak habis lagi,aku dah dapat duit raya RM50 dari paklong aku. 


1 comment:

amna said...

belum raya dah dapat ampau RM50 :)
hehe.. spending time togther dgn family isthe gold of time. best3! happy hari raya!