Follower Cik Syuhadah

Wednesday 14 September 2011

Hidup Baru

Ya Allah 
Bagi aku kekuatan untuk buad entri kali ini. Amin


Assalammualaikum blogger 


Berat rasa hati nk buad entri kali ini. Berat lagi tangan yang nk menaip. Sesungguhnya entri kali ini akan mengubah segalanya dalam hidup aku. Dengan usia semuda 19 tahun nie,matang untuk aku berfikir sebaik yg mungkin. Pengalaman banyak mendewasakan aku. 


Seperti title entri kali ini,seperti itu laa dia. Lepas ini tiada lagi entri yang bernada sayu lagi untuk blogger tercinta. INSYALLAH. Aku dah pun bernekad untuk pergi dari dunia kesedihan dan wujud dalam dunia penuh dengan kegembiraan ciptaan aku sendiri. Ini semua mainan hidup. Perlawanan yg lepas aku GAGAL. Insyallah banyak lagi perlawanan di hadapan perlu aku hadapi. Perlawanan yg lepas tetap aku jadikan ia pengajaran.


Ini sahaja untuk entri kali ini. Bersiap sedia untuk baca NEXT entri yg menarik lagi PANAS. HAHA panas ke? Suam suam kuku je kot. HEHE. OK laa. sesampai didisini jela. HAHA. Nak study pulakk. FINAL dah dekat weyy. 







#insyallah senyuman ini akan sentiasa terukir.


Nota siku : Dah macam model penyapu lidi dah. Macam tiang bendera pun ada juga. Berdiri megah tengah tengah malam depan rumah di bawah pancaran lampu minyak tanah. HAHA. GILA.



4 comments:

Unknown said...

naiisss =)

Syuhadah Hamizi said...

terima kasih :)

Aimie Erika said...

kuatkan semangat awk ..
u can do it adda ;)

Syuhadah Hamizi said...

terima kasih :)
i will =.=