Follower Cik Syuhadah

Wednesday 5 October 2011

Alasan Lelaki untuk CLASH

LELAKI adalah makhluk yang sangat UNIKK dan BERBEZA antara satu sama lain. Walaubagaimanapun, lelaki ada satu persamaan yang cukup besar iaitu ketikamana memberi alasan untuk clash .


Berikut ialah alasan-alasan lelaki yang sudah bosan bercinta dengan seseorang iaitu :-

1) Kau dah tak macam dulu (Nak cari lain la tu)

2) Kita dah tak sehaluan (Dah ada yang lain)

3) Makk bapak saya marah saya COUPLE COUPLE (Alasan budak-budak)

4) Saya ada penyakit berbahaya (terpengaruh drama TV)

5) Makk saya bagitahu yang saya dah bertunang time KECIK KECIK dulu ( Bajet gempak)

6) Awak komen sape kat facebook? Ok PUTUS. ( Dah takde idea sangat )

7) Awak BUSUK ( dulu time awal-awal kapel, bau kentut pun bau one drop perfume)

8) Saya nak bagi komitmen kepada kerja ( tabik spring kalau laki camni )

9) Awak tak bagi saya RABA RABA awak, awak tak cintakan saya ek? (kemaruk seks)

10) SAYA DAH ADA YG LAIN. ( jujur dan lurus, tapi bangang )



Jadi, kepada perempuan, jika ada BF korang selalu bagi alasan camni,maknanya adalah agenda disebaliknya.





Nota Siku : Ada juga makhluk macam nie =..=

No comments: