Follower Cik Syuhadah

Monday, 2 April 2012

Habit lama kembali lagi !

Assalamualaikum,Hyee ??

Tolong.. Tolong.. Tolong..

Apakah?

Semenjak dua menjak tiga menjak nie takk tahu kenapa habit yg lama takk dibuat,tiba-tiba dibuat balik. Buang tabiat ke aku nie? Minta simpang la. Mula-mula ingat nakk ignorekan je habit tue. Nakk buad takk tahu je kann. Tapi makin lama makin menjadi-jadi pula. Kesannya terlalu buruk kot untuk masa depan. Tambah-tambah kita nie perempuan. Buruk noo rupanyaa. Aish takk boleh jadi nie. Mesti kena buad sesuatu sebelum ia semakin berleluasa. Sebelum ada orang nampak,tambahan lagi kalau  Si Kacak atau Si Taff kat luar sana nampak,adoii jatuh la saham aku. HAHA (takk payah nakk saham sangat ) Zee Avi cakap " KANTOI"

Walauapa dan bagaimana pun,tindakan positive perlu diambil dengan segera. (Ah takk payah nak buad karangan SPM 320 patah perkataan sgt la. Ayat nakk bombastik. Time SPM takk nakk pula buad) Ok kita kena fikir sesuatu yg lebih kreatif dan kritis. Kita kena fikir. Kita kena fikir ! !

Tiga hari tiga malam takk boleh tidur kot. Makan takk lalu,mandi takk basah. Semua gara-gara berfikir cara nakk hilangkan habit takk baik nie. Sampai sekarang,dah seminggu masih takk jumpa penyelesaiannya. ( Ayat jangan nakk hyper sgt) Apa harus ku buad? Tolong.. Tolong.. Tolong..

HAHA agak-agak orang yg baca entri kita kali nie benggang takk? Benggang sebab mesti korang tertanya-tanya apakah HABIT TAKK BAIK tue kann? Mesti takk dapat tangkap kann? Klu-klu kann dah bagi kt perenggan 1 2 dan 3. HAHA Antara klu-klunya :

1. Kesannya terlalu buruk -,-
2. Tambah-tambah kalau kita nie perempuan (kalau lelaki takk heran la -..-)
3. Saham boleh jatuh kot. 

Tabiat apakah yg boleh memberikan kesan buruk ? Dan membolehkann saham kita sebagai perempuan jatuh? Kalau setakat tabiat gigit kuku tue,takk la memberi kesan buruk kan? Nanti kuku mesti panjang balik. Betul takk? Hehe 

Ok ok takk nak buad korang bengang dan tertanya-tanya. Sebenarnya kan............. Alaaaaa,malu la nakk cakap. Hehe kalau kita cakap,jangan gelak takk. Menangis pun jangan. Hee Boleh takk bagi tips sikit macam mana nakk buang tabiat makan bersulamkan air? Tahu kan apa kesannya??? Perut jadi BUNCIT kot. Takk sanggup makk,nokk.

# Maaf,isi di perenggan terakhir :P

Sexy ke PERUT BUNCIT? 


Nota Siku : Nakk call bos tempat keje dulu. Doa-doakan ada kerja kosong yer. Byeee :)

1 comment:

pajong pemalas!!! said...

korek gigi gn idung kt khalayak ramai