Follower Cik Syuhadah

Monday 20 May 2013

Girlfriend terbaik !

Assalammualaikum

7 tahun takk jumpa dan AKHIRNYA ! 

Perkenalan ditingkatan 1 kekal sampai sekarang. Alhamdulillah. Memasing dah busy dengan life memasing. Bella dekat UMP. Dilla dekat HKL. 

Ye, kami sangat RAPAT ! Rapat kami takk boleh cerita dekat sini. Kalau aku cerita, kantoi lah kami nakal time sekolah dulu. Haha rapat kami nie macam isi dengan kuku. Sweet tak ? Hihi pendek cerita, rapat kami nie kalau pergi toilet takk boleh pergi sorang atau dua orang, kena pergi tiga orang. Baru complete. Nampak tak macam mana rapat kami nie ? Aishh ! Takk boleh cerita lebih-lebih. Malu aku kalau anak-anak aku baca blog aku nanti. 

7 tahun terpisah, tapi kami tak pernah sekali pun terpisah. Sikit pun takk ! Hanya jarak yg memisahkan kita, girlfriend. 

Sabtu dan Ahad lepas aku pergi Kuantan. Pertemuan 2 hari takk cukup sebenarnya. Banyak kot  benda nakk cerita. 7 tahun punya cerita. 




BELLA makin sihat. DILLA makin bahagia. 

Takk tahu nakk start cerita macam mana. Sebab sepanjang jumpa dyorang, tak berhenti gelak kot. Release gila tension ! Lupa habis masalah. Thanksyouuuuu baby ! 

Memandangkan pertemuan kami amat singkat, masa yg ada perlu di hargai. So, kami decide utk sleepover di Kuantan. Makk ayah semua dah inform okayy. Kami dah jadi anakk yg baikk kot. Hihi tak percaya letuww. Hello, dah 21 kot ! :D

Terima kasih beb untuk hari tue. Terima kasih untuk Buger Bakar, Beserah. Woww box, Kuantan, Teluk Cempedak dan Terminal Kuantan. Tapi, Wowww Box paling aku takk akan lupa sampai mati. First time kena RUSH DENGAN POLIS. Haha 'semua beratur dan keluarkan i/c anda semua'  kata polis tue. Nasib baikk takk kena duduk menyangkung sambil tangan letak atas kepala. Haha dah la beratur depan sekali. Orang lain cuak, kita relaks tergelak-gelak sambil amek gambar. 

GENGSTERLOVE takk akan berpisah. 

Jumpa lagi beb ! Jaga diri, semoga berjaya. 

No comments: