Follower Cik Syuhadah

Thursday, 30 June 2011

Jumaat yg Indah


Ini Nina Sakina.
Gambar ini diambil sebelum beliau dikenakan hukuman atas kesalahan membawa motor tanpa lesan di dalam UiTM,Perlis.
Dalam takut-takut pun sempat je lagi ambil gambar.
Cume kurang sikit tak ada 'peace' je. Kalau tak,tue la trademark dia.
Kan dah melayang RM20. Hihihi.
Apa2 pun,anda COMEL. ;DD



Ini pula Noor Farah Ain.
Beliau peneman saya diluar sementara menunggu Nina dan Nani mengadap Pak Guard yg baik katanya.
Sempat la kami bergambar-gambar diluar bilik tue.Siap tersenyum lagi baru pun sudah bercerai talak satu. Haha. Gurau je farah.
Maintain tersenyum yer ;))
Actully,banyak gila gambar kami-kami.
Tp,nak masuk kan,masalah tenet pulak lembab like siput bab 1.


 Mintak perhatian !
Ini aku la. Tuan punya belog usang ni.
Tak payah cerita ganyak pasal aku sebab dari awal aku dah banyak bercerita. hii



Ini KAMI.
Tapi yg berbaju kuning tue tak ada la gambar seorang.
Dia tue,susah sikt nk bergambar.
Tapi,bila dah bergambar,senyumnya sampai ke telinga.
Nurul Azianni namanya.

Lihat!
Sahabat-sahabat saya semuanya comel.
Tapi,masih tidak buleh menandingi keCOMELAN saya. Opss! Terlebih sudah.

Mereka-mereka ini lah telah membuad kan Jumaad saya menjadi INDAH.
Big thanks to youu All. ;DD 


2 comments:

ain fathihah said...

manis-manis semuanya

Syuhadah Hamizi said...

tQ ;D hehe. mesti tersenyum beliau2 tue bila dipuji ;))