Follower Cik Syuhadah

Friday 26 August 2011

Hello Malacca. Byee Perlis !




Hello Malacca :)
Wah-wah tersenyum sampai ke telinga bila sampai malacca.
Mana takk nyaa,lama gila tak balik ke kampung halaman.
Rindu gilaa la.
i love malacca !



Bye Perlis !
Tak nakk cakap banyak pasal perlis nie.
Merajuk-merajuk. HAHA.



8.15 a.m *sambil meloncat-loncat di depan pintu gate :)


Alhamdulillah aku selamat sampai ke kampung halaman. Fuhhh ! Jauh perjalanan aku. Dari Perlis ke Malacca. Dari utara ke selatan. Jauh itu tak mengenal erti penat. Sebab yg jauh tue la akan bawa kebahagiaan dalam hidup aku. <F.A.M.I.L.Y >


Aku dah tinggalkan segala kesedihan di Perlis. Aku cuma bawa kegembiraan je balik Melaka.
Cukup la bersedih,syuhadah ! Cari kegembiraan kau sendiri. Jangan harapkan orang yg bagi kegembiraan dan kebahagiaan. Kelak ia akan hilang. Kau cari la sendiri. Insyallah in akan kekal lama. Lupakan kesedihan itu ! Buang ia jauh-jauh.


Kalau dulu,aku tak mampu buang. Sebab ia sudah sebati dengan hidup aku. Tapi,kali nie aku tetapkan hati untuk berlawan dengan kesedihan itu. Alhamdulillah aku berjaya lawannya sikit-sikit. You can do it, syuhadah ! Bangga la dengan diri kau sendiri. Mimpi ngeri kau dah tamat. Yahoo dah T.A.M.A.T ! *sambil berguling-guling atas katil



No comments: