Follower Cik Syuhadah

Wednesday 24 August 2011

Syukur

Alhamdulillah selesai semua test. Sekarang boleh bernafas dengan betul. Kalau tak,tak cukup nafas dibuadnya. Tak sampai beberapa jam lagi,aku akn berangkat pulang BERHARI RAYA dan yang paling penting berjumpa ayah dan bonda tercinta. Tak lupa pada keluarga tersayang. Tak sabarnya nk jumpa meraka. Allah je tahu betapa hati ini memerlukan mereka saat ini.


Pertama kali,ucapan maaf buad mereka2 yg ternanti-nanti entri baru aku. Maaf kawan-kawan. Aku sangat lah sibuk. Dengan test,projek rumah aku. MAAF! Entri kali nie yg aku buad pun,tak agak lemah je bunyinya kan? Aku pun tak tahu kenapa. Rasa macam sunyi je. Even,malam tadi aku ponteng kelas ECS sebab nk pergi release tension kt kangar ngn sahabat aku,zam tapi still tak release-release. Zam tanya aku ''dah release belum tension kau?'' aku senyap je. Hanya mampu berkata''selagi tak jumpa keluarga,tension aku tak akan release''


Begini la hidup bila jauh dengan keluarga. Walau apa pn masalah,keluarga tetap dalam hati. Sahabat mcm Zam sentiasa di sebelah aku. Terima kasih Zam. Aku down sangat sekarang nie. Tak tahu kau perasan ke tak. Aku pun rasa badan nie macam tak sihat. Tp,kau tetap ada dengan aku. Sedih. Dalam hati,yang aku tahu aku nk keluarga aku je. Tue je yang aku tahu. *mengalir air mata aku. MAAF! sampai sini je mampu aku coretkan. Mana tahu ini terakhir kali ruang yang ada untuk aku melepaskan segalanya. Buad tatapan pengubat rindu bila aku tak ada. 


Mak , ayah ! Angah saya mak. Angah sayang ayah. Menyesal tak dengar cakap mak. Alang. Adek. Along. RINDU kau kauorang semua. Terima kasih sebab kau semau mengisi ruang-ruang kt dalam rumah tue. Along , along abg yang baik. Angah sayang along. Alang , adikku yg tampan. Mesti tak sabar nk pakai kasut baru kan? Angah sayang alang tau! Adik. I miss you! kau la satu-satunya adik perempuan yg angah ada dalam dunia nie. Terima kasih SEMUA.
I LOVE YOUU ! 


p/s : Maaf entri yang agak sedih. Cuaca kt luar sana pun suram bertambah hujan renyai-renyai seperti memahami isi hati aku.




SELAMAT HARI RAYA 
MAAF ZAHIR DAN BATIN

                                                        Syuhadah Hamizi =.=
                                                                                         

No comments: