Follower Cik Syuhadah

Tuesday 13 September 2011

bertudung VS TAK bertudung

Assalamualaikum w.b.t


Hari nie aku nak share sikit pasal bertudung VS tak bertudung nie. Aku baru je lepas berblogwalking tadi. So ada jumpa satu entri yg sangat menarik nk dishare kn. 


Kat sini aku nak share sesuatu. Harap harap korang ada masa lan membacanya. Lihat ini :




#klick pada gambar untuk pembesaran . Terima Kasih

Untuk pengetahuan korang,since aku masuk UiTM nie la baru aku bertudung litup. Before nie,kalau nk pergi mana mana tempat yg dekat,memang aku tak pakai apa apa pun untuk tutup rambut aku. "Bagi aku..alaaa dekat je, Sekejap je pun,Takk payah la pakai" Tapi,bila dah masuk UiTM nie,,tiba tiba hati nie terbuka nk tutup rambut nie walau dimana dan kemana pun pergi. Jauh ke dekat ke,memang akan capai tudung untuk tutup. Alhamdulillah sehingga sekarang masih bertudung litup walaupun tak selabuh mana tudung yg ditutup. 


Nota Siku : Blog aku bukan sekadar tempat berkongsi suka dan duka dalam hidup aku. Turut aku memuatkan sedikit input untuk berkongsi bersama. Chill yoww !


No comments: