Follower Cik Syuhadah

Wednesday 14 September 2011

pesanan makk =.=

Assalamualaikum blogger =.=

Hari nie hari yang sangat menyedihkan dalam hidup aku. Selama hidup aku,,tak pernah rasa sedih dan kecewa sampai macam nie. Tadi masa makan tiba tibe menitik air mata aku. Terus aku kesat air mata.  Makk cakap tak baik menagis depan rezeki. Terima kasih makk. Makk,angah teringatkan dia. Ya Allah. Kuatkan semangat aku.

Tadi teman zam buka puasa kt kedai around Arau. Lepas je makan,dapat call dari makk. Call kali nie berbunyi serius dan sedih. Almost 1 year aku tak meluahkan perasaan sedih yang lama aku pendam. Akhirnya,terluah segalanya tadi. PUAS! Luah dekat kawan kawan tak sama macam kita luah dekat makk kita. Alhamdulillah. 

Sampai je aku dalam bilik,dapat mesej dari makk pula. Makk mesti susah hati kenangkan anaknya yg sedang bersedih. Makk , jangan risau tau. Angah okeyy :( insyallah. 

Hmm mesej mesej yang makk bagi tak putus putus bagi semangat dekat aku. Tue yang membuatkan aku sangat sedih. Hati sayu je. Badan pun makin lesuu.

Makk cakap. Makk selalu berdoa agar aku jumpa lelaki yang dapat menjaga aku dengan penuh kasih sayang seperti ayah yang seorang penyabar dan kaya dengan kasih sayang #cari suami macam ayah,Angah =.= Menagis aku lepas baca mesej makk. Makk! terima kasih. Alangkah bahagianya bila saat nie angah dapat dakap makk erat-erat. Dapat kucup pipi makk lama-lama.

terima kasih.

Nota siku : Maaf kawan kawan. Lately nie,entri semua tak ceria. Takk sesemangat sebelum ini. INSYALLAH bila semua kembali NORMAL aku akan mulai yang baru. 

Mood : SEDIH =.=

3 comments:

Siti Aliah said...

jgn sedih2..your mother's right..=)

bella luna said...

be strong,ade hikmahnya dengan ape yg berlaku,.hope syu kuat dan mampu laluinya,.berdoalah,sesungguhnya Dia itu Maha Pendengar lagi Maha Mengasihani,.mintak pada die agar dipermudahkan segalanya,insyaAllah syu akan lebih tenang,k,.

Syuhadah Hamizi said...

Siti Aliah - terima kasih aliah. adda cuba untuk tidak sedih lagi. walaupun pada hakikatnya adda tak mampu lakukannya.

bella luna - terima kasih atas kata kata semangat bella. sekarang nie syu hanya mampu berdoa. syu tak ada usaha lagi untuk pertahankannya. doakan syu kuat ye bella. terima kasih.