Follower Cik Syuhadah

Saturday 19 November 2011

Hello ARAU. Bye PUNCAK ALAM

Assalamualaikum SEMUA


Tolong ambil kain buruk japp,nk lap-lap belog buruk nie. *wah,hyper gila ! HEHE malas nk mengomel panjang-panjang. Cuma nakk bagi tahu CUTI SEM DAH TAMMAT yaww! Berat rasa nakk balik Arau,berat lagi jari-jemari nakk tarik luggage naik bus. HAHA Maka,berangkat la adinda pulang ke bumi Arau tercinta malam nie. Selamat tinggal kanda ♥ HAHA dinda la sangat kann. STOP mencarut,Syuhadah ! 




  HELLO ARAU ! 



Saya pulang MALAM ni . Suka letuww. HEHE doakan saya selamat sampai yaww. RINDU juga kat Arau nie. Lama tak g lepak-lepak Kuala Perlis, g jalan-jalan Jitra Mall,dating-dating kt Tasik Melati. *kalau baca la makk aku nie,mmg dia tarik elaun bulan-bulan aku. Berjalan SAKAN. HAHA Apa orang cakap, smbil menyelam minum air la. Bukan selalu kita merasa STUDENT LIFE nie. Betul tak? OK tak penting pun. Ada benda yg lagi penting iaitu MALAM nie aku balik Perlis,naikk bus SANI EXPRESS pukul 10 malam jam MALAYSIA. Bukan INDON [X] HAHA 


Insyallah,20/11 nie bermula la semester baru. Takk banyak pun azam baru,TAPI ada la 2 3 azamnya. Takk payah tunggu New Year baru nk buad azam kot. Betul takk? HEHE semoga semester baru nie lagi baik baik baik dari semester lepas. AMIN 



Bye PUNCAK ALAM !

Sedih la nakk tinggal kan PUNCAK ALAM nie. Rasa takk puas gila la cuti. Mana takk nya,adik baru cuti sekolah,aku pula kena balik Arau. Memang tak la kann. Rsa nk buad je cuti sendiri. TAPI,banyak sangat benda nakk kena settle kat Arau tue. Takk apa la. 24/12 cuti lagi. HEHE Teruk gila,kuliah tak start lagi dah fikir next-next cuti. APTB

Lupa kan PUNCAK ALAM seketika,fokus study study study study dan study pula. GILA la aku. Kepala hotakk dah beku. Tadi buad MUET pun tah macam apa. Kena rendam dengan clorox nie. 3 hari 2 malam pun belum tentu lagi. ADOI ~ Go Syuhadah ! GO GO ! Wah tiba tiba semangat. 



Nota siku : Menang la semangat. Nakk tengok bola Malaysia VS Myanmar nie. GOODLUCK MALAYSIA !

No comments: