Follower Cik Syuhadah

Tuesday, 15 November 2011

Sesi Melepas Geram Part 2 | Sea Games 2011

Assalammualaikum SEMUA.


Mood : SEA GAMES 2011
Lokasi : Indon *malas nakk aje panjang2. Buang masa makk je nokk. HAHA


Eh orang INDON ! Kalau takk booooo orang Malaysia takk boleh ke ? PERLU ke nakk buad macam tue ? Kalau yer pun semangat kesukanan kau tinggi , sokong jela negara kau ! Nakk booo malaysia kenapa ? Untung la kau jadi TUAN RUMAH ! Tunggu la turn Malaysia. TAPI,aku rasa orang MALAYSIA tak ada sifat HATI BUSUK macam kau nakk main balas-balas. Buang masa la kau nie. Patot la Allah turunkan bala kat negara kau. Semua kerana sikap kau yg tak BAGUS ! 


Nasihat Percuma : Tolong jadi PROFESIONAL la ! !


Btw,GOODLUCK Malaysia. ALL THE BEST. Kuat kan semangat , pekak kan telinga. KAMI BANGGA JADI ANAK MALAYSIA ♥ 




Nota Siku : Opsss ! Emo betul hari ni. Siapa takk marah kan bila negara sendiri orang buad macam tue. Maruah negara kita kena jaga. Kalau takk , siapa lagi ? Dah la bendera nedara kita kena bakar kt sana. Sabar jela. Nakk je hantar balik orang2 Indon yg ada kt Malaysia ni. Sesungguhnya,kuasa bukan kt tangan aku. DAMN !

1 comment:

pajong pemalas!!! said...

hahahaha......tul tul!!! dasar memikiran yg cetek menyebabkn pmbngunan yg mundur..sesetengah rkyt dia orng mmg cm tu..x semua..