Follower Cik Syuhadah

Tuesday 1 November 2011

HELLO NOVEMBER !

Assalamualaikum SEMUA.


HELLO NOVEMBER ! BYE OCTOBER !


  بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيمsebagai pembuka kata.

Syukur Alhamdulillah kerana masih diberi peluang untuk menarikk nafas di bumi ALLAH yg cukup indah ini. Pejam celik pejam celik,October baru sahaja meninggalkan kita. Maka datang la November untuk memulakannya yg baru. Insyallah bulan depan (Disember) merupakan bulan terakhir untuk kita pada tahun ini. Fuh ! sangat singkat rasanya.


Aku takk tahu kanapa aku terlalu menghargai kedatangan November. Sehingga menarik aku untuk membuad entry ini. APAKAH? MENGAPAKAH? Wah,bunyi macam serius je? =_=''


Aku harap dengan kedatangan NOVEMBER ini , dapat kembalikan kegembiraan aku. Aku takk tahu kemana sejak 3 bulan yg lepas ia telah hilang sekelip mata. KEMANAKAH? Hm takk perlu lagi disingkap cerita lama. Yg lepas biar lepas. Mungkin ada hikmah di sebalik ini. Mungkin ia satu pengajaran juga. OH NOVEMBER ! TAMMAT kan segala KESEDIHAN, KEKECEWAAN , dan KEGELISAHAN. Munculkan aku KEGEMBIRAAN , KESABARAN dan KETENANGAN dalam hidup aku. AMIN


Takk perlu nakk ditunggu New Year untuk aku buka buku baru. Asalkan hati dah bersedia untuk lakukan , New Montah pun ok kann? So,dikesempatan ini aku nakk buka buku baru.  Banyakk sangat benda aku kena berubah dan lupakan kisah silam. Kalau takk , sampaai bila aku nak bersedih? Nakk rasa kecewa? Sampai bila? CUKUP Syuhadah ! Ia telah berakhir.  So,mulai sekarang semuanya aku kembali kepada asal. Insyallah :))


KUAT SYUHADAH ! kau boleh !

Sekarang nie , fokus aku lebih kepada study dan menikmati kehidupan sebagai student tanpa melupakan syariat ISLAM. Insyallah segala yg baik bermula dengan niat. Yeah ! Semakin kuat dan bersemangat pula. Permulaan yg bagus. HEHE 



Nota Siku : OH NOVEMBER ! munculkan aku seorang JEJAKA TAMPAN dari langit. AMIN ! HAHA siapa tahu kan ? HAHA *bengong

No comments: