Follower Cik Syuhadah

Saturday 29 October 2011

# Tahniah Negeri Sembilan

Assalamualaikum SEMUA,SELAMAT PAGI.


Wah entry kali nie cukup special kerana ditulis didalam kereta. HAHA perlu ke nakk bagi tahu? OK saja nakk bagitahu yg aku OTW ke Putrajaya rumah Pakcik aku dan yg penting aku takk nak lepas kan peluang untuk buat entry nie. Bukan takk sabar ke apa,makin lambat buad entri nie makin hilang pula mood KEMENANGAN. HEHE malas nakk cakap banyakk la. Tengok je gambar kt bawah. 



NEGERI SEMBILAN JUARA PIALA MALAYSIA 2011. TAHNIAH !
HOBIN JANG HOBIN , MUSUH KITA HABIS BINASA !

Takk sia sia ayah dan alang menjerit. HAHA aku pun jerit juga. TAPI jerit sopan je. HEHE macam nakk roboh rumah aku malam tadi. Aku takk tahu la jiran jiran cakap apa. Almaklum la,kami kan orang negeri sembilan. Paham paham sendiri la. HEHE 

Caya la Negeri Sembilan ! Mula tue aku pun hampir berputus asa juga la bila Terengganu score gol dulu. Tengok Negeri Sembilan serang serang takk gol juga. TAPI 15 minit terakhir tue memang dyorang bangun la. Bila gol pertama masuk,aku tengok moral moral pemain semua naik balik. Takk sampai berapa minit,1 lagi gol dibuat oleh Hai-O memisahkan Negeri Sembilan dan Terengganu dengan 2 - 1. Masa tambahan diberi 5 minit. Masa tue jantung aku berjoget joget punya la berdebar debar. Harap harap player Negeri Sembilan dapat maintainkan pertahanan. Dalam bola nie,macam macam boleh jadi. 5 minit masa tambahan tue rasa macam 50 minit pula. Akhirnya,wisel dibunyikan tanda kemenangan milik NEGERI SEMBILAN. Alhamdulillah 

Habis je game,terus aku online FB. HAHA penuh kot status status bola. Dah agakk dah ! yg banyakknya confirm confirm la NEGERI SEMBILAN kann? Aku pun takk lepas peluang mengucapkan TAHNIAH kat Negeri Sembilan. Fuh terjawab segala pertanyaan pasukan manakah akan muncul JUARA.

# Kepada pasukan Terengganu,malam nie rezeki Negeri Sembilan la. BTW,malam nie aku tengok BEST MAATCH la sebab takk ada gaduh gaduh,balingb baling botol. Perlawanan bersih tanpa pergaduhan. Macam tue la yg kami nakk. HEHE 

** Tahniah Hairuddin Omar (Hai-O) yg telah dinobatkan sebagai Permain Terbaik



Nota Siku : Ok dah sampai Putrajaya. Lepas nie nakk g Puchong then terus ke Jalan Tar. 

1 comment:

Aimie Erika said...

hehe , bangga kan jadi anak n9 ??
ape2 pon , jersi nombor 16 tu abg sdare saya :)