Follower Cik Syuhadah

Tuesday 8 November 2011

Kala H.A.T.I berdoa


Ya Tuhan
Tolong lembutkan hati dia , Untuk terima aku seadanya ,
Kerana aku tak sanggup , Kerana aku tak mampu ,
Hidup tanpa dia di sisi ku .

Ya Tuhan 
Aku tahu banyak dosaku , Hanya ingat kamu kala duka ku ,
Namun hanya kamu yang mampu membuka ,
Pintu hatinya untuk cintaku .

Malam kau bawalah rinduku ,
Untuk dirinya yang jauh dari ku ,
Agar tidak kesepian , Selalu rasa ada cinta agung .


Hanya mampu terserah , Moga cahaya di penanti

Ya Tuhan
 Tolong lembutkan hati dia , Untuk terima aku seadanya ,
Kerana ku tak sanggup , Kerana ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku.

A.M.I.N

pimpinlah tangan ku,bawa ku bersamamu.
bahagia menanti KITA. 




Nota Siku : Dimanakah kehangatan yg dulu ? Sikit pun aku tidak rasa. JANGAN TERPAKSA , KERANA AKU TIDAK PERNAH MEMAKSA. Lakukan dengan iklas , berikan dengan tulus. INSYALLAH sampai syurga. AMIN

No comments: